Xoчa рaнішe eфeктивнa пoлітикa щoдo КСВ зaзвичaй впливaлa нa пeвну мaрку чи кoмпaнію, нинішня ситуaція нe сxoжa нa всe, щo ми бaчили. Чіткa тa пoслідoвнa рeaлізaція КСВ стaлa нaріжним кaмeнeм ідeнтичнoсті бaгaтьox брeндів.
Кoрпoрaтивнa сoціaльнa відпoвідaльність в умoвax спaлaxу COVID-19 стaлa пoкaзникoм тoгo, нaскільки бізнeс дoбрe тa швидкo здaтний рeaгувaти нa трeнди у рeжимі рeaльнoгo чaсу. Зaрaз як нікoли КСВ є пoкaзникoм тoгo, як кoмпaнія взaємoдіє із зaцікaвлeними стoрoнaми тa грoмaдaми як нa місцeвoму, тaк і нa глoбaльнoму рівні.
Кoндитeрськa корпорація Roshen, у якої сформована чітка політика соціальної відповідальності, продемонструвала швидку та ефективну адаптацію соціальної та благодійної роботи в умовах пандемії. Проєкти КСВ компанії показують її співпереживання ситуації, надають значущу допомогу та мають довготривалий вплив. Це дає величезний потенціал поєднати ділові та соціальні цілі у симбіотичні відносини.
Ірина Пономаренко, патрон з розвитку соціальних проєктів корпорації Roshen, розповіла оборона реалізацію корпоративної соціальної відповідальності в умовах глобальної кризи.
Як пандемія змінила програми корпоративної соціальної відповідальності та КСВ-стратегію компанії? Що вплинуло получай ці зміни?
Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною здесь і зараз. Ми переконані, що під полоса кризових ситуацій у питаннях благодійності потрібно мати холодну голову та чіткий абрис. За будь-яких умов соціальні проєкти мають реалізуватися з урахуванням закону адекватності. Вслед епідемії COVID-19 у пріоритеті підтримка вразливих груп населення, допомога закладам охорони здравствуй\’я і турбота про здоров\’я співробітників.
Ми безграмотный зупинили наші програми. Як і планували, цього року закінчимо капітальний уход відділення онкогематології та відкриємо відділення аутологічної трансплантації кісткового мозку в Національному інституті раку. Загальний смета цього проєкту понад 50 млн грн. У червні ми планово надавали допомогу нашим підопічним із дитячо-юнацького ФК «Карпати». Продовжуємо проєктні роботи у черкаському зоопарку Roshen.
Roshen спрямував сверху боротьбу з пандемією 144 млн грн, з яких трохи більше 26 млн грн становлять витрати нате забезпечення захисту співробітників.
Звісно, ми всі сподівалися якнайшвидше повернутися после попереднього життя. Проте довелося переглянути стратегію корпоративної соціальної відповідальності, врахувавши зміни, спричинені тривалим карантином из-за COVID-19. Roshen тимчасово перейшов від системних і довгострокових проєктів накануне оперативної підтримки. Тобто ми невыгодный відмовилися від своїх проєктів, а переглянули принципи благодійної роботи та почали надавати адресну допомогу.
Скільки корпорація витратила коштів бери боротьбу з пандемією?
Загалом це 144 млн грн, з них трохи більше 26 млн грн становлять витрати нате забезпечення захисту співробітників і дистриб\’юторів та виплати співробітникам.
Як формуються запити получи допомогу? Кому і чим допомагали насамперед?
Ситуація березня 2020 року дуже схожа з тим, що було у 2013-2014 роках. Тоді, як і залпом, представники бізнесу і просто небайдужі узялися допомагати, але приставки не- було чітко сформованої потреби, любое відбувалося хаотично. Часто щось закуповувалося в надлишку, коль іншого не вистачало.
Ми, як і багато інших, знали, що бракує апаратів ШВЛ, или кинулися їх купувати. Та лише згодом зрозуміли, що якісне обладнання швидко придбати неможливо, термін постачання — від 15 поперед 18 тижнів. А щоб зрозуміти, який саме апарат необхідно придбати, надо знати технічні можливості конкретного медзакладу, а саме чи є средство подання кисню та стисненого повітря.
Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною шелковичное) дерево і зараз. Паралельно передавали засоби індивідуального захисту для того медиків, препарати для важкохворих і формували благодійні набори исполнение) літніх людей
Та одними лише апаратами ШВЛ потреби безграмотный обмежуються. Після консультацій із представником МОЗ, який відповідає из-за формування потреби та координацію з благодійниками, ми почали закуповувати саме тетуся, що було вкрай необхідним исполнение) роботи лікарень в умовах пандемії — індивідуальний захист пользу кого медпрацівників.
Коли президент Зеленський розподілив відповідальність між представниками великого бізнесу из-за допомогу конкретним регіонам, кондитерську корпорацію у перелік благодійників никак не внесли. Але Roshen протягом багатьох років реалізує благодійні проєкти з охорони здравствуй\’я, тому за критичної ситуації безвыгодный міг залишатися осторонь. Ми самостійно визначили регіони та лікарні, яким допомагатимемо. Ними стали регіони нашої присутності та міста, в яких був спалах коронавірусу: 8 областей та 35 лікарень. Ми постійно вивчали потреби медзакладів та забезпечували їх усім необхідним к боротьби з COVID-19. У лікарні благодійну допомогу доставляли дистриб\’ютори компанії.
Корпорація виділила майже 3 млн грн получай закупівлю медикаментів. Яких саме і чтобы кого?
Для більшості наших «підопічних» лікарень ми закуповували препарати, які застосовували пользу кого лікування тяжкохворих на COVID-19. Ці ліки досить дороговартісні, или ми вирішили фінансувати їхню закупівлю. Зважаючи в потреби медиків та рекомендації МОЗ, ми сформували перелік з 10-12 препаратів, серед яких блокатори протонної помпи, пропофол, азитроміцин, моксифлоксацин, атракуріум, норадреналін та інфулган.
Ви говорили для адресну допомогу. Про що саме йдеться?
COVID-19 особливо небезпечний на літніх людей. Початково вони отнюдь не були цільовою аудиторією соціальних проєктів Roshen, однак під миг пандемії ми зосередилися і бери допомозі літнім людям, намагаючись мінімізувати їхній вихід вслед межі житла. Разом із БФ «Життєлюб» розпочали проєкт «Життєлюб. Бізнес піклується» із доставки продуктів від соціально відповідального бізнесу самотнім людям віком 60+. У червні ми доставили у регіони та передали 20 тисяч продуктових наборів с целью літніх людей. Це і є в певному розумінні адресна допомога.
Наша співпраця з «Життєлюбом» розпочалася ще для початку карантину, коли Roshen профінансував закупівлю 25 тисяч продуктових наборів во (избежание літніх людей у межах проєкту «Підвішений набір».
Чи триватиме допомога медзакладам і населенню під часок пандемії?
Зараз дуже важливо діяти усім за один прием. Допомагати лікарям виконувати свій обов\’язок з меншим ризиком про здоров\’я, підтримувати людей нате самоізоляції. Roshen стежить из-за ситуацією в регіонах, де працюють підприємства компанії, щоб следовать потреби ініціювати додаткові програми гуманітарної допомоги.
Ми вирішили после можливості перейти в онлайн, відмовитися від масових заходів, відтермінувати розважальні події і п(е)реступить до адресної допомоги, підтримки вразливих груп населення.
Следовать нинішніх умов КСВ, соответственно суті, стає стратегією компанії. Хоча бізнес змушений адаптуватися после нових економічних умов интересах довготривалого виживання, короткострокові виклики він може вирішити завдяки посиленню КСВ.