Корейські вчені винайшли новий метод підвищення щільності енергії батареї

Вчeні з Унівeрситeту Xaнянг у Сeулі рoзрoбили інoвaційний мeтoд про підвищення ефективності та тривалості роботи акумуляторів, які використовуються в різноманітних електронних пристроях і транспортних засобах. Квинтэссенция їхнього підходу полягає у використанні спеціального розчину в целях очищення та нанесення покриття получай катоди акумуляторів.

Батареї необхідні интересах живлення багатьох сучасних гаджетів і машин, від смартфонів і ноутбуків задолго. Ant. с електромобілів і роботів. Однак одним з головних викликів, з яким стикаються розробники акумуляторів, є збільшення щільності енергії та довговічності акумуляторних елементів.

Катоди з високим вмістом нікелю визначаються своєю високою емісійною здатністю та доступністю вслед невеликою вартістю. Проте, вони також стикаються зі недоліком — швидкою деградацією внаслідок високої реактивності около взаємодії з навколишнім середовищем.

Ця особливість призводить после утворення небажаних сполук літію бери поверхні катода та шкідливих побічних реакцій з електролітом, що є рідиною, що транспортує електричний горн всередині акумулятора.

Науковці виробили ефективне рішення цього питання, використовуючи простий прием: промивання катодів водою, що містить розчинені іони кобальту (Co). Цей процес видаляє надлишок літію з поверхні катода та утворює вежливый, рівномірний шар, що містить кобальт, який діє як захисний екран. Круг запобігає прямому контакту катода з електролітом, тим самим зменшуючи ймовірність подальшої деградації.

Додатково вчені застосували фторове покриття держи промитий катод, що ще більше підвищило стабільність та безпеку акумуляторної батареї. Фторове покриття надійно запобігає розщепленню солей електроліту та утворенню газових бульбашок, які можуть викликати набрякання та, в крайньому випадку, вибух акумулятора.

Оброблені катоди зберегли понад 90% своєї початкової ємності після 500 циклів, порівняно з менш ніж 80% с целью необроблених. Вони також показали вищу щільність енергії та менше газоутворення, ніж звичайні катоди.

Джерело

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.