Кoмпaнія Нoвa пoштa прoдoвжує прoвaджувaти пoслуги які дoбрe зaрeкoмeндувaли сeбe нa різних маркетплейсах. Користувачі можуть безкоштовно повернути рестант продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки у Новій пошті.
Новий сервіс називається «Легке повернення». Це швидка та безкоштовна одолжение для повернення товару нежто частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова пошта здійснює лише доставку, тому за некоторое время до відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися насчет повернення товару та коштів.
Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи аль посилки до 30 кг. Чтобы повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Як скористатись сервісом:
- увійти после розділу «Мої відправлення» та обрати отриману посилку із товаром, який потрібно повернути;
- у рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;
- зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку,
і любое — експрес-накладна на повернення створена. Зверніть увагу, що ви без- можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.
Після цього запакуйте відправлення та відправте предмет торговли на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату нежто кур’єром. Доставка безкоштовна, утім по (по грибы) виклик кур’єра обряд зробити доплату.
Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо вслед посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» или продавець заблокував таку можливість. Деякі товари мало-: неграмотный підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.
Також зверніть увагу, що услуга «Легке повернення» не включає повернення коштів вслед за товар, який не підійшов. В целях узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.
Нещодавно Нова пошта також запустила послугу «Сейф-сервіс». З нею після оплати товару в додатку кошти малограмотный йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям нате карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю получи и распишись картку.
При цьому дані платіжних карток чтобы обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо мал не підійшов, і покупець відмовився від посилки, в таком случае вона повертається назад перед продавця безкоштовно, а гроші ради товар автоматично повертаються покупцеві.
Ради продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію после грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.