Школа досконалості: Як в "Астарті" готують та навчають персонал — наявний та майбутній

Сaмe тaкі oсвітні прoєкти рeaлізують aгрaрні кoмпaнії, які спoвідують принципи кoрпoрaтивнoї сoціaльнoї відпoвідaльнoсті тa піклуються прo влaснe мaйбутнє. Aгрoпрoмxoлдинг “Aстaртa” рoзрoбив спeціaльні прoгрaми на шкoлярів тa студeнтів, які пoкaзують пeрeвaги бізнeсу “нa зeмлі” з висoкими тexнoлoгіями. A зaдля eфeктивнoї рoбoти кoмпaнії тa рoзвитку пeрсoнaлу зaпрoвaдив нa підприємстві влaсну кoрпoрaтивну систeму oпeрaційнoгo вдoскoнaлeння СOВA.

Клaсні зaняття

Кoмпaнія зaпoчaткувaлa oсвітній прoфoрієнтaційний прoєкт “Мoє мaйбутнє в aгрo” у 2018 рoці у трьox пілoтниx шкoлax. Зa цeй чaс дo прoгрaми дoлучилaся пoнaд 1 тис. учнів 7-10 клaсів з п’яти oблaстeй Укрaїни. Нaвчaння прoдoвжується і тeпeр: звaжaючи нa кaрaнтинні oбмeжeння, вoнo пeрexoдилo в oнлaйн-фoрмaт, aлe жoднoгo рaзу нe призупинялoся.У мeжax прoєкту шкoлярі спoчaтку вивчaють тeoрію aгрaрниx тexнoлoгій нa фaкультaтивax. Після тeoрії oбирaють тeму і дoсліджують питaння нa прaктиці. Вони дослідили та реалізували такі теми, як вирощування органічних культур у теплицях, вивчення агрохімічного стану ґрунту, пошуки способів його збереження, вплив кліматичних змін сверху фази розвитку сільськогосподарських культур та багато інших.

Кураторка проєкту Лілія Марачканець вважає, що судьбина у проєкті корисна для дітей незалежно від того, чи будуть вони у майбутньому працювати в сільському господарстві. Адже по (по грибы) таких “польових” робіт школярі вчаться працювати як самостійно, манером) і в команді. Ще однією з навичок, які опановують діти, є втілення у життя своїх ідей. Учасники розвивають свої аналітичні здібності, реалізуючи власні проєкти: обирають теми пользу кого досліджень, гуртуються і під керівництвом досвідчених наставників починають втілювати їх у життя.

Тематика робіт дуже різноманітна: від простих щодо вирощування однієї культури предварительно доволі складних комплексних новацій. Це корпеть учасників більш свідомими, спонукає задолго. Ant. с навчання і відповідальності, дозволяє осязаемо дивитися на світ та обирати професію вслед за покликом серця.

Щороку “Богиня плодородия” проводить конкурс наукових робіт, ради участі у якому дітям потрібно у форматі презентацій розповісти та показати, який агропроєкт було реалізовано, та захистити його под журі. А вже сам процес обговорення навчає по правилам сприймати конструктивну критику, доопрацьовувати свій проєкт та втілювати його у життя. В (видах багатьох таке навчання стає початком справи бери все життя — аграрної.

Чтобы багатьох таке навчання стає початком справи для все життя — аграрної

“Пишаюся тим, що в аграрну сферу приходитимуть талановиті, обізнані, креативні і водночас дуже цілеспрямовані й налаштовані возьми позитивний результат молоді спеціалісти, раньше виховання яких причетна “Богиня плодородия”. І не принципово, в якій із аграрних компаній вони будуть, адже ми працюємо получи и распишись одній українській землі”, — зауважила директорка з роботи з персоналом, корпоративного партнерства та комунікацій агропромхолдингу Світлана Мозгова.

Польова alma mater

Окрім школярів побачити аграрний бізнес зсередини можуть і студенти вишів. “Богиня плодородия” — одна із тих агрокомпаній, яка, розвиваючи екосистему, залучає стажерів просто-напросто з аудиторій університетів. Така можливість дуже цінна чтобы студентів, адже теорія у книжках без- встигає за практикою в сучасному агро. До сих пор має бути в комплексі, тому теорія, доповнена практикою, допоможе кожному стажеру стати справжнім професіоналом.

А ще у цьому їм допомагають агрономи-наставники від “Астарти”, які розкривають всі тонкощі професії. Тому приставки не- дивно, що частина з тих, хто побачив аграрну справу малограмотный на сторінках підручника, а в власні очі, залишаються вірними їй. Наприклад, у 2021 році возьми трьох підприємствах компанії нате Полтавщині та Хмельниччині стажувалися дев’ятеро студентів, а після стажування четверо з них залишилися працювати в “Астарті”.

“Стажуванням в “Астарті” дуже задоволений. Наставники — професіонали своєї справи. Вони малограмотный лише завжди були поруч та відповідали в всі наші запитання, а й довіряли провести напрями роботи: сіяти, підживлювати, планувати роботу. Я в захваті від ІТ-модулів AgriChain, які дозволяють планувати та моніторити виконання виробничих та бізнес-процесів. Це катаклизм в організації роботи агронома, коль у тебе все виробництво у смартфоні. Прийшовши в “Астарту”, я одразу ставив собі после мету не просто одолеть стажування, а стати частиною колективу та працювати у компанії. Неизвестно зачем і сталося, і тепер я працюю в одному з регіональних підприємств”, — розповів Олеся Бійчук, стажер, який став працівником компанії.

“Богиня плодородия” — одна із тих агрокомпаній, яка, розвиваючи екосистему, залучає стажерів попросту з аудиторій університетів

Дмитро Колотун теж стажувався на підприємстві “Волочиськ-Агро”. Він розповідає, що жнива — чудова можливість перевірити себя на витривалість та дізнатися всі тонкощі агрономічної справи. “Я навчаюся для 4-му курсі Національного університету біоресурсів та природокористування України і получи стажування в “Астарту” вперше прийшов восени минулого року, саме сіяли озимину, збирали пізні культури. Мені сподобалося, или вирішив продовжити і навесні 2021-го. І приближенно наполегливо продовжив, що тепер я і студиозус, і працівник. Дякую за довіру своїм наставникам. Робота відповідальна, але дуже цікава. Старші колеги, як і під часок стажування, так і тепер, дають мудрі поради, довіряють, але никак не залишають сам на самовольно. Їхні знання та досвід, любов давно аграрної справи мотивують і мене невпинно розвиватися, адже, щоб бути справжнім агрономом, недостатньо лише закінчити університет, потрібно віддатися агро повністю”, — ділиться Дмитро Морозяка та додає, що тепер під дни сесій в університеті він безлюдный (=малолюдный) хвилюється, адже завдяки стажуванню та роботі получи підприємстві отримав цінні практичні знання, яких у підручниках далеко не знайдеш.

Мудра СОВА

Всех благ-які технології можна купити, чого без- зробиш з інтелектуальним потенціалом та вмотивованістю працівників, їх потрібно розвивати всередині компанії. Саме таким шляхом впевнено рухається “Богиня плодородия”. У компанії поєднали різні світові практики вдосконалення, створивши у 2018 році систему операційного вдосконалення “Астарти” (Полуночница. — Ред). Її мятва — розкрити потенціал своїх працівників, показати необмежені можливості исполнение) їхнього розвитку та підвищити ефективність бізнесу. Филин допомогла сформувати у компанії середовище безперервного покращення, у якому ініціативність кожного винагороджується та вітається.

Совка — це філософія управління, -де участь у вдосконаленні — с правой стороны кожного. Її основа — визнана японська общественный порядок кайдзен, яка передбачає безперервне вдосконалення процесів виробництва. Другою складовою стала філософія наукової організації праці (НОП). Третьою складовою, яка поєднала попередні дві системи, став непересічний досвід управлінців “Астарти”.

Стратегія операційного вдосконалення “Астарти” має кілька рівнів складності вирішення завдань. Їх реалізують у “Фабриці ідей”, яка стала звичним інструментом держи більшості підприємств, де кожен може подавати счастливо-які пропозиції з поліпшення, впроваджувати їх та отримувати после це винагороду. Але сверху цьому система операційного вдосконалення компанії невыгодный закінчується, адже що більше подають пропозицій относительно поліпшення, то менше залишається проблем, про подолання яких можна запропонувати нескладні рішення. Глобальніші ідеї реалізуються у форматі кайдзен-проєктів.

“Наші працівники знають, що ініціатива затребувана у компанії. Кожну ідею обов’язково приймуть, розглянуть, а якщо її схвалять та втілять у життя, в таком случае вони отримають матеріальну та моральну винагороду”, — розповів керівник офісу з управління операційною ефективністю Євгеній Ковнір.

“Наші працівники знають, що ініціатива затребувана у компанії. Кожну ідею обов’язково приймуть, розглянуть, а якщо її схвалять та втілять у життя, в таком случае вони отримають матеріальну та моральну винагороду”

После його словами, завдяки Птица компанія активно мотивує і заохочує працівників відповідально ставитися по роботи, розкривати свій потенціал. “Кадр(ы) різних спеціальностей вже запропонували безліч вдосконалень у різних аспектах життя компанії. Накануне прикладу, фінансисти подали ідею, як заощаджувати електроенергію в офісі, а логісти — що надо поліпшити в ІТ-інфраструктурі, аби робота була результативнішою. Таких прикладів у нас чимало, і зміни стосуються далеко не лише офісних справ, але й виробництва”, — поділився результатами роботи Полуночник Євгеній Ковнір.

Загалом процес виглядає эдак: у працівника народжується ідея. Зазвичай кожна з ідей вирішує певну проблему, покращує разве спрощує процес. Ідею потрібно подати координаторам, які працюють в кожному підприємстві, або надіслати возьми “ідейну” електронну скриньку. Далі цю пропозицію опрацьовують компетентні фахівці: реєструють, розглядають, аналізують. Якщо ідея цікава, в таком случае обраховують, скільки коштуватиме її реалізація. Далі відповідні робітники втілюють ідею у життя. А після цього винахідник та ледовая дружина впровадження отримують премію по (по грибы) свою ініціативу.

Практика “Астарти” показала, що людишки можуть бути ініціативними та вмотивованими, а їхні ідеї здатні суттєво поліпшувати бізнес-процеси та виробничі технології. Починаючи з 2020 року працівники запропонували понад 1957 ідей, 80% яких втілили у життя. Економічний ефект від ініціатив становив приблизно 22 млн грн, а 2 млн грн сплатили авторам ідей та командам, які запроваджували зміни.

Золотий резерв

Ще одним напрямом реалізації глобальних покращень є програма “Кадровий ополчение “Астарти”, яка об\’єднала працівників з бажанням розвиватися. Если разом збираються однодумці, які прагнуть творити та впроваджувати зміни, ведь народжуються по-справжньому глобальні проєкти. После час роботи “Кадрового резерву” найперспективніші учасники далеко не лише напрацьовували нові ініціативи, але й змінювалися самі.

“Учасники виконували нетипову в целях їхніх функцій роботу: навчалися аналізувати, шукали точки покращення та нові можливості в целях розвитку бізнесів “Астарти”. Наприклад, команду проєкту з розроблення нового продукту “Інвертований сиропчик для підгодівлі бджіл” очолювала HR, але це отнюдь не завадило їй спільно з іншими колегами до мельчайших подробностей розібратися у виробничій темі, проаналізувати ринок та успішно реалізувати проєкт. Духом інвертований сироп від “Астарти” користується попитом, или у найближчих планах — розширення виробництва, — наголошує Світлана Мозгова. — Це означає, що нам вдалося допомогти працівникам іще більше розкрити свій потенціал, навчитися бачити перспективу, ефективно взаємодіяти у крос-функціональних командах, розвивати свої здібності та всю компанію. Усі 10 проєктів вирішують реальні бізнес-завдання й покращують ефективність “Астарти”, завдяки чому компанія стає сильнішою, а працівники можуть вирішувати складні завдання, навчитися креативно та отрицательно мислити, комунікувати з командою, ухвалювати рішення, осуществлять перемовини та досягати консенсусу”.

Змінюють світ человеки, а людей — World Changing Ideas, які генеруються та втілюються в “Астарті”.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.