Як побудувати компанію на сімейних цінностях та повазі до віку. Досвід Eldorado

Eldorado.ua нe пeрший рік сeрeд нaйкрaщиx рoбoтoдaвців крaїни. Щo про кoмпaнії oзнaчaє брeнд рoбoтoдaвця і як ви йoгo будуєтe в умoвax пaндeмії тa глoбaльниx змін?

— Ринoк ритeйлу живий і динaмічний, йoгo лідeри близькі зa тexнoлoгічним рівнeм і зaгaльним рівнeм рoзвитку. Тoму вирішaльну пeрeвaгу ствoрює кoмaндa, a брeнд рoбoтoдaвця вaжливий ради успіxу бізнeсу як нікoли. Визнaчaльним чинникoм рoзвитку кoмпaнії стaли інвeстиції в людський кaпітaл: пoтрібні гоминиды, які вміють прaвильнo піклувaтися прo клієнтів.

Брeнд рoбoтoдaвця вaжливий угоду кому) успіxу бізнeсу як нікoли

Тому интересах нас на перший преднамеренность вийшли корпоративна культура і такі кадрові питання, як плинність персоналу, тривалість закриття вакансій, інформованість кандидатів относительно компанію. У 2022 році продовжимо роботу щодо підвищення ефективності бізнесу та HR-функції. Окрім того, протягом найближчих трьох років, відповідно задолго. Ant. с нашої нової філософії, завершимо додавання елементів ESG у корпоративну стратегію.

Як позиціонування пов’язане з HR-брендом і як нова філософія вплине в бренд роботодавця?

— Цього року Eldorado представила нову філософію та нову стратегію розвитку команди. Простіше кажучи, зовнішнє сприйняття відображає внутрішні процеси: позиціонування компанії тісно пов’язане з брендом роботодавця. Ми прийняли виклик перебудувати компанію, змінити процеси всередині, змінити корпоративну культуру. Безумовно, позиціонування Eldorado.ua “Заради сімей” — це невыгодный тільки зовнішнє уявлення (тёцка, що бачать клієнти), а також його внутрішнє віддзеркалення нашими співробітниками. Уявлення, яке формується у співробітників компанії, безпосередньо впливає возьми зовнішнє сприйняття.

Якщо ми хочемо, щоб наші співробітники дбали для клієнтів, то повинні дбати относительно співробітників, змінити корпоративну культуру. Якщо ми хочемо, щоб клієнтам було з Eldorado ну точно і просто, то маємо розвивати довірчі відносини зі співробітниками, підтримувати їх залученість і розвиток, спростити внутрішні процедури.
Позиціонування Eldorado.ua “Заради сімей” означає, що бренд роботодавця — це і турбота для сім’ї співробітників, пріоритет сімейних цінностей у корпоративній культурі.

Якщо ми хочемо, щоб наші співробітники дбали для клієнтів, то повинні дбати для співробітників, змінити корпоративну культуру

З іншого боку, спрощення процедур означає дедалі менше зайвих кроків і паперів безвыгодный тільки для співробітників, але й угоду кому) покупців. Потрібна зв’язка, єдині принципи та цінності. Це этак званий степеневий закон, він стосується усіх роботодавців. І далеко не випадково найпопулярніші бренди збирають вершки.

Як саме змінюється ставлення компанії задолго. Ant. с співробітників? Наведіть приклади змін у корпоративній культурі.

— Певуче, ми першими в українському ритейлі побутової техніки застосували Agile-підхід і ставимося по наших співробітників як вплоть до внутрішніх клієнтів. Eldorado прагне дати співробітникам безвыгодный просто стабільний дохід і просування соответственно службі. Ми будуємо відкриту та вільну робочу культуру з конкурентною зарплатою і турботою для благополуччя наших співробітників та їхні сім’ї. Намагаємося зробити всі процеси зрозумілими і зручними исполнение) кандидатів та новачків: від оголошення вакансій, проходження різних етапів підбору та адаптації по звільнення.

Також ми впроваджуємо політику нульової толерантності вплоть до ейджизму. Для нашого ринку це новаторський підхід. Наша нова філософія також булькать: “Ні ейджизму!”. Ми запускаємо кілька проєктів у цьому напрямі.

Ми впроваджуємо політику нульової толерантності давно ейджизму. Для нашого ринку це новаторський підхід

Чи можна визначити, що це дає компанії та її співробітникам?

— Нині в усіх компаніях бракує персоналу. Кордони відкриваються, і багато українців їдуть получай заробітки. Якщо ми запропонуємо роботу з прийнятним поточним доходом в Україні, це если великим плюсом. Ми і себя забезпечимо персоналом, і дамо можливість нашим людям працювати та розвиватися, залишаючись зі своїми сім’ями в Україні.

Робота продавця побутової техніки складна, потрібно знати технічні характеристики, багато нюансів. Людям у віці 55+ не по силам всю зміну вистояти получи ногах. Але є робота вне збитку для здоров’я, наприклад, у колышек-центрі, і ми плануємо инициативно створювати для них нові можливості.

Які тренди впливають возьми ринок праці? Як возьми нього впливає зміна поколінь? Як змінилися критерії, яким має відповідати ефективний співробітник?

— Політика нульової толерантності до самого ейджизму не означає, що ми тепер шукаємо лише співробітників старшого віку. Ми боевито залучаємо і молодих фахівців — студентів останніх курсів альбо випускників. Ми не ставимо вікових обмежень і хочемо створити комфортні умови роботи с целью всіх. Нам важливо залучати різних співробітників, мало-: неграмотный просто досвідчених, а й відкритих давно сміливих ідей, здатних знаходити нешаблонні рішення.

Коль йдеться про сімейні цінності, в таком случае це насамперед підтримка, турбота і надійність. Адже сім’я складається приставки не- тільки з батьків і дітей, це й дідусі та бабусі, брати та сестри, всі рідні і близькі, хто піклується ради нас, а ми про них. Як наші співробітники піклуються ради те, щоб кожна сім’я отримала якісні покупки та сервіс, где-то і ми хочемо дбати ради наших співробітників, щоб вони відчували впевненість.

Если йдеться про сімейні цінності, ведь це насамперед підтримка, турбота і надійність

Для того багатьох претендентів зараз дуже важлива соціальна активність компанії. Чи відобразиться нове позиціонування компанії у ваших соціальних проєктах?

— Eldorado прагне постійно покращувати взаємодію з клієнтами та співробітниками. Наші співробітники та клієнти очікують від нас соціально відповідального ведення бізнесу, тому ми энергично впроваджуємо підхід ESG. Нині розвиваємо “зелені” ініціативи, наприклад, проєкт правильної утилізації побутової техніки у Києві і передмістях, і плануємо його розширювати. Будемо приділяти більше уваги проєктам підтримки сімей, розробляємо програму навчання навичкам цифровізації исполнение) покупців старшого покоління.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.